Themaconcert 5 november

𝑻𝑯𝑬 𝑷𝑬𝑹𝑭𝑬π‘ͺ𝑻 π‘ͺ𝑢𝑴𝑩𝑰𝑡𝑨𝑻𝑰𝑢𝑡

5 november staat ons jaarlijks themaconcert weer op de agenda. Voor de meesten van u is dit een inmiddels bekend concept: een mooie avond in een sfeervolle setting in ’t Paenhuys te Riemst. Dit maal staat het concert in het teken van muziek & humor.

Het orkest maakt zijn opwachting met enkele prachtige Spaanse en Latijns-Amerikaanse muziekstukken.

Francine Recca presenteert de avond en zal ook haar fluwelen zangkunsten laten horen. Francine haar stem past uitermate goed bij de muzikale invulling van het gedeelte voor de pauze. Als klap op de vuurpijl wordt dit muzikale gedeelte afgesloten door Slava & Thanique Mohnen, Nederlands vice-kampioen Latin dans. Laat u meenemen in hun verleidelijke dansbewegingen.

Na de pauze kunnen de lachspieren goed worden getraind. Dan neemt het komische duo Stenzel & Kivits plaats op de bΓΌhne, samen met het orkest. Dit duo combineert klassieke muziek en humor. Ze toeren door het hele land en gaan zelfs de landsgrenzen over. Ze bespelen het genre music & comedy verrassend origineel, maar altijd herkenbaar.

Voor ons zijn Γ‘l deze ingrediΓ«nten voor deze avond “The Perfect Combination”.

𝘏𝘦𝘡 𝘀𝘰𝘯𝘀𝘦𝘳𝘡

Na het lezen van dit alles hopen wij dat u enthousiast bent geworden en zaterdag 5 november in uw agenda noteert!

Het concert start om 20.00uur waar Francine Recca u door het concert zal loodsen en zingen. Na een korte pauze gaan we verder met het duo Stenzel & Kivits.

π˜’π˜’π˜’π˜³π˜΅π˜¦π˜―

β€’ Reguliere entree | €15 pp

β€’ VIP-tafel | €25 per persoon (4 of 5 persoons), incl 3 consumptiebonnen pp

Reguliere kaarten zijn te koop bij Cafe de Pepel of via mail naar themaconcert@harmoniewilhelmina.nl.

U kunt uw tafel bestellen via themaconcert@harmoniewilhelmina.nl. Vermeld hierbij uw naam en het aantal tafel(s) en personen.

Tot 5 november!