Acties

Op deze pagina vind je een overzicht van lopende acties waarmee onze vereniging geld kan verdienen zonder dat het jou iets kost. Neem dus snel een kijkje en draag bij aan een gezonde clubkas!

Sponsorkliks

Met SponsorKliks kan je zelf een financiële bijdrage leveren aan Harmonie Wilhelmina, zonder dat het jou een cent extra kost! Bestel je online een pizza via Thuisbezorgd of doe je een aankoop bij een van de grote webwinkels als Bol, Coolblue, en MediaMarkt mee, dan gaat een percentage van het aankoopbedrag naar onze vereniging.
En nogmaals, het kost je niets extra!

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling van een klant die via SponsorKliks.com komt. Van deze commissie wordt 75% van deze commissie gestort op onze bankrekening. Of je nu rechtstreeks naar de desbetreffende webwinkel gaat of via SponsorKliks.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert wordt er een commissie uitbetaald door de webwinkel!

Je blijft anoniem
Noch SponsorKliks, noch onze vereniging weet wie er iets besteld heeft en wat, je hoeft namelijk niet in te loggen. SponsorKliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor onze vereniging is bedoeld.

Bezoek de SponsorKliks-pagina van Harmonie Wilhelmina!

Best Local Deal

Hoe werkt het?
Doe je dagelijkse boodschappen bij Plus Savelkoul of Plus Caberg, dan is deze actie voor jou! Toon aan de kassa je Best Local Deal spaarkaart en ontvang bij iedere €10,- aan boodschappen een sticker. Voor elke volle spaarkaart, dit zijn 30 stickers, ontvangt onze vereniging €3,- van Best Local Deal. Voor lege spaarkaarten of het inleveren van volle spaarkaarten kun je terecht bij een van onze contactpersonen: Cindy van Duurling en Vivian Kluts.

PanelWizard

Harmonie Wilhelmina werkt samen met PanelWizard
Doe mee met onderzoek en spaar voor Harmonie Wilhelmina

Wat is PanelWizard?
PanelWizard is een onderzoeksbureau dat gebruik maakt van een consumentenpanel. Dit panel is een afspiegeling van Nederland en bestaat op dit moment uit ruim 30.000 Nederlanders.

Wat wordt er van mij verwacht als lid van PanelWizard?
Dat is eigenlijk heel simpel, namelijk: jouw mening geven. Als panellid zullen wij jou regelmatig jouw mening vragen over diverse onderwerpen. Bijvoorbeeld over snacks, een nieuwe commercial, de verkiezingen, auto’s, internet, enzovoort. Het gaat hierbij altijd om vragen ten behoeve van marktonderzoek, nooit om verkoop van producten.

Wat levert het Harmonie Wilhelmina op?
Wanneer je lid wordt van PanelWizard ontvangt Harmonie Wilhelmina voor jouw aanmelding direct 1 euro. Voor elke vraag die je daarna beantwoordt tijdens de onderzoeken doneert PanelWizard 10 eurocent aan Harmonie Wilhelmina. Een mooie extra donatie aan een heel mooi doel!

Hoe zit het met mijn privacy?
PanelWizard garandeert dat al jouw antwoorden en gegevens vertrouwelijk en anoniem behandeld zullen worden. Persoonlijke gegevens van de PanelWizard-leden zullen daarnaast nooit voor andere doeleinden dan marktonderzoek gebruikt worden en zullen nooit worden doorverkocht.

Word vandaag nog panellid via de PanelWizard-pagina van Harmonie Wilhelmina!

Inkt Collect

Lege inktcartridges, toners en oude mobieltjes als extra inkomsten!

Wat is Inkt Collect?
Inkt Collect zamelt inktcartridges, toners en oude mobieltjes in, omdat vele van deze inkt cartridges kunnen worden herbruikt. Voor herbruikbare inkt cartridges en toners krijgen wij als harmonie aantrekkelijke vergoedingen. Een bijkomend voordeel is dat het milieu wordt ontlast. Niet herbruikbare inkt cartridges, toners en mobieltjes worden namelijk verder verwerkt voor de herwinning van plastic en metalen.

Hoe werkt het?
Heb jij lege inkt cartridges, toners en/of oude mobieltjes, neem ze mee naar de harmoniezaal en laat ze achter in de doos van Inkt Collect in het drumhok.
Is de doos vol, dan wordt deze verstuurd en het geld op de rekening van de harmonie gestort.

Vriendenloterij

Speel je al mee met de Vriendenloterij en heb je als goede doel Harmonie Wilhelmina gekozen?

Je kunt door middel van een simpel telefoontje het goede doel laten veranderen. Standaard staat dit goede doel namelijk op de landelijke goede doelen die de vriendenloterij ondersteunt. Bij dit telefoongesprek moet je de sponsorcode van de Stichting Supporters Harmonie Wilhelmina vermelden; SPONSOR CODE 9605. Je kunt de vriendenloterij bereiken via 088-020 1020 tussen 09:00 en 21:00 op werkdagen en op zaterdag tussen 9:30 en 16:00 uur.

50% van de opbrengst gaat direct naar onze clubkas! In totaal zijn er 14 trekkingen op jaarbasis wat ervoor zorgt dat voor ieder lot dat we aanmelden € 94,- wordt bijschrijven op onze rekening.