Rabo ClubSupport

Stichting GOV (Gemeenschapshuis Oud-Vroenhoven) zorgt voor de huisvesting van Harmonie Wilhelmina Wolder, in ons pand aan de Tongerseweg 400.

Elke financiële ondersteuning kunnen we goed gebruiken, daarom doen wij de Stichting mee met de Rabo Clubsupport.

Tot en met 27 september 2022 mogen rekeninghouders van Rabobank Zuid-Limburg West bepalen welke verenigingen/stichtingen een financiële ondersteuning ontvangen.

Wij staan vermeld als “Blowwe zaol”.

Iedereen vanaf 12 jaar, die een rekening heeft bij de Rabobank Zuid-Limburg West kan zijn/haar stem uitbrengen.

Dit jaar kun je stemmen op 3 clubs.

Stem je via de Rabo App of Rabo Online Bankieren, dan heb je geen stemcode nodig. Als je inlogt ga je via Service naar ClubSupport. Als je klikt op Stem Nu kom je bij de lijst deelnemers. “Blowwe zaol” kun je vinden onder de filter samenleving.

Leden die geen toegang hebben tot de Rabo App of Rabo Online Bankieren ontvangen een persoonlijke stemcode.

Kleine moeite, groot plezier!