Sponsoring voor particulieren

Vrienden van de Blouwe

• Periodieke schenking vanaf € 8,50 per maand (fiscaal aftrekbaar).

Steun onze harmonie voor een langere tijd met hetzelfde periodieke bedrag! Uw gift komt ten goede aan de jeugdopleidingen van onze harmonie. Schenkt u ons tenminste vijf jaar lang een vast bedrag? Dan noemen we dit een periodieke gift. Een periodieke gift kunt u volledig aftrekken bij uw aangifte van inkomstenbelasting – er geldt dan geen drempelbedrag. De periodieke gift wordt vastgelegd in een onderhandse overeenkomst. Deze hebben wij voor u beschikbaar. Bij een minimale donatie van € 8,50 betaalt u bij een inkomstenbelastingpercentage van 37,35% uiteindelijk netto € 5,32.
U krijgt een eervolle vermelding op de lijst van de Vrienden van de Blouwe op onze website en tijdens presentaties op evenementen (tenzij niet gewenst).

Word Donateur!
• Voor particulieren en ondernemers die anoniem een donatie willen geven.
• Eenmalig of periodieke donatie.
• U wordt ieder jaar opnieuw aangeschreven voor uw donatie.

Vragen?
• Stuur uw vraag naar sponsoring@harmoniewilhelmina.nl en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Wilt u onze vereniging nog op een andere wijze steunen? Laat het ons weten via sponsoring@harmoniewilhelmina.nl

De Club van honderd

De zogenaamde Club van honderd bestaat uit een aantal personen die zich ten doel stelt de Stichting Gemeenschapshuis Oud Vroenhoven financieel te ondersteunen bij de instandhouding van de harmoniezaal. Het zal iedereen duidelijk zijn dat het onderhoud van een dergelijk gebouw geld kost, ja zelfs veel geld. Gedachtig het spreekwoord: “alle kleintjes helpen” is indertijd de Club van honderd opgericht en de leden van deze club maken maandelijks een bedrag van 5 euro over naar de Stichting en helpen op die manier mee aan de instandhouding van een adequaat onderkomen voor onze harmonie.

• Voornamelijk personen, maar ook mogelijk voor ondernemingen;
  • Standaard €5 per maand via automatische incasso, mag ook een hoger bedrag naar eigen voorkeur zijn;
  • Ten behoeve van Stichting Gemeenschapshuis Oud-Vroenhoven voor de instandhouding van de harmoniezaal;

Vermelding in lijst club van honderd op website en in sponsorpresentatie bij evenementen (tenzij niet gewenst).

Onze Vrienden

E.H.J. Caniels-Hogenboom