Rabo Clubsupport

Stichting Gemeenschapshuis Oud-Vroenhoven (Stichting GOV) zorgt voor de huisvesting van Harmonie Wilhelmina Wolder, in het pand aan de Tongerseweg 400.

Elke financiële ondersteuning kunnen we juist in deze (corona)tijd zeer goed gebruiken. Doe daarom mee aan de Rabo Clubsupport!!

T/m 25 oktober mogen rekeninghouders van de Rabobank Zuid-Limburg West bepalen welke verenigingen/stichtingen een financiële ondersteuning ontvangen.

Via de Rabo app (via Zelf regelen, Lidmaatschap, Clubsupport) of via rabobank.nl/clubsupport kun je stemmen (wel dan nog even lid worden van de Rabobank als je dat nog niet bent).

Wij staan vermeld als Stg. Gemeenschapshuis Oud-Vroenhove.

Iedereen vanaf 12 jaar, die een rekening heeft bij Rabobank Zuid-Limburg West kan zijn/haar stem uitbrengen.

Je kunt maximaal 5 stemmen uitbrengen waarvan maximaal 2 op onze stichting GOV.

Kleine moeite, groot plezier!