GEZOCHT: Vrienden van de Blouwe

Wordt lid van de Vrienden van de Blouwe!

Door de coronacrisis mist Harmonie Wilhelmina zeer veel inkomsten. Alle evenementen, waar wij normaal geld mee verdienen, gingen dit jaar niet door of zijn opgeschort.

Hoe lang deze situatie nog gaat duren weet niemand, maar één ding is zeker, we hebben extra vaste inkomsten nodig.

Dit kan oa middels een periodieke schenking vanaf €8,50 per maand (is fiscaal aftrekbaar).

Steun de Blouwe voor een langere tijd met hetzelfde periodieke bedrag! Je gift komt ten goede aan de jeugdopleiding.

Een periodieke gift is volledig aftrekbaar bij je aangifte inkomensbelasting. Hoe dit werkt vind je terug op onze website. Jij krijgt een eervolle vermelding op de lijst van de Vrienden van de Blouwe op onze website, in ons clubblad ’t Blouw Kallepingske en tijdens presentaties op evenementen (tenzij niet gewenst).

Wil je ons steunen, stuur dan een mail naar sponsoring@harmoniewilhelmina.nl en we gaan het regelen!

Wil je meer info? Stuur dan een mail naar sponsoring@harmoniewilhelmina.nl of kijk op onze site www.harmoniewilhelmina.nl/sponsor-worden/ ook voor info over andere manieren waarop je ons financieel kunt steunen.

Onze dank is groot!