Jan Linders spaaractie van start

facebook_omslagfoto_clubspaaractie_jan_lindersVanaf maandag 15 september gaat weer de Jan Linders spaaractie van start. U krijgt voor elke 10 euro aan boodschappen een munt. Deze munten kunt u achter de kassa doneren aan de deelnemende verenigingen.

Harmonie Wilhelmina is een van de uitverkozen verenigingen. We vragen u dan ook om de spaarmunten in de “Wilhelmina-koker” te storten.

U steunt onze vereniging hier ontzettend mee en maakt het mogelijk om het verenigingsleven en de blaasmuziek in stand te houden.

Wij nemen deel bij de vestiging van Jan Linders aan de Tongerseweg. Doet u uw boodschappen toevallig bij een andere vestiging maar wilt u wel onze vereniging sturen, bewaart u de munten dan en geef ze aan een van onze leden. Zij zullen er dan voor zorgen dat ze in onze koker terecht komen.

Maak uw hele vrienden- en kennissenkring warm om ons te steunen, deel dit bericht zoveel mogelijk.
Alvast hartelijk dank voor jullie steun.