Business Club Harmonie Wilhelmina nodigt u uit voor Startup Stories

Startups vertellen u alles over Dakpannen met geïntegreerde zonnepanelen en draadloze LED verlichting. Komt u ook? Er zijn nog plaatsen beschikbaar.

Deze netwerk bijeenkomst is op dinsdag 7 mei om 19.45 uur. De businessclub is te gast bij LIOF in Maastricht, de regionale ontwikkelingsmaatschappij van Limburg.

Meld u even aan via secretariaat@harmoniewilhelmina.nl.

De Business Club van Harmonie Wilhelmina is er voor ondernemers die muziek een warm hart toedragen en op een leuke manier willen netwerken. Met het lidmaatschap van de businessclub wordt de harmonie ondersteund, wordt muziek toegankelijk gehouden voor de jeugd en wordt bijgedragen aan het behoud van de muziekcultuur in Limburg! Twee keer per jaar wordt een netwerk event georganiseerd én uiteraard zijn kaarten voor het jaarlijks galaconcert van de harmonie inbegrepen.

Tijdens deze interessante avond zal LIOF toelichten wat ze voor u als ondernemer kan betekenen. Daarnaast zullen twee startups u alles vertellen over hun product en de weg die ze hebben moeten bewandelen om te komen tot waar ze nu zijn. Startups die producten op de markt gaan zetten die helemaal passen in de huidige tijd.

Ten eerste is er Stogger (www.stogger.nl), de marktleider in slimme draadloze verlichting. Wat is het, hoe werkt het, waarvoor is het bedoeld en nog veel meer komt aan bod.

De tweede spreker van de avond is Solinso (www.solinso.nl). Zij zijn de bedenker en leverancier van de geïntegreerde dakpan met zonnepaneel. Wie zegt dat duurzaamheid niet mooi kan zijn?

Uiteraard sluiten we af met een borrel, waarin u allen uitgebreid de gelegenheid heeft om te netwerken.

Het programma:

19.45 – 20.00 uur Ontvangst met koffie/thee/vlaai
20.00 – 20.30 uur presentatie LIOF
20.30 – 21.30 uur presentaties van start up bedrijven Stogger en Solinso
21.30 – 22.30 uur borrel

Locatie: LIOF, Wim Duisenbergplantsoen 27 te Maastricht .
Parkeren kan in de omgeving van het LIOF kantoor, dichtstbijzijnde Qpark garage is Bonnefanten garage.

Er zijn nog plaatsen beschikbaar voor de bijeenkomst op 7 mei. Meld u even aan bij secretariaat@harmoniewilhelmina.nl ovv Business Club 7 mei LIOF.