St. Caeciliafeest in Wolder met huldiging jubilarissen

John en Giel Jubilaris 2015Op Zaterdag 21 november as houdt Harmonie Wilhelmina haar jaarlijkse jubilarissenfeest. Men start met een Mis in de kerk van Wolder om 19u. Aansluitend zullen de jubilarissen (zie foto) in het zonnetje worden gezet. Na de felicitaties aan de jubilarissen begint een feestavond voor en door alle (jeugd)leden van de harmonie.

Met het bondsconcours achter de rug wordt het tijd voor ontspanning. Alle leden, jong en oud, worden uitgenodigd voor een geweldige feestavond met muziek en dans op zaterdag 21 november as. Deze feestavond waar onze jubilarissen worden gehuldigd is bekend onder de naam St Caeciliafeest, de patrones van de muziek en de muzikanten.

De avond is bedoeld en opgezet om samen plezier te hebben, samen Wilhelmina te zijn.
Uiteraard staan we uitgebreid stil bij onze jubilarissen van dit jaar: Giel Eijssen (25 jaar lid) en John Duijsinx (12,5 jaar lid). We zijn als Wilhelmina trots op al onze jubilarissen, een mooi uithangbord van de trouw die onze leden aan de vereniging tonen.

Op deze feestavond gaan we live van de klanken van “Blu-E-Motion” genieten. “Blu-E-Motion” is een orkest, bestaande uit een delegatie van onze eigen harmonie.

Het programma ziet er als volgt uit:
19:00u: een Heilige Mis in de kerk in Wolder
20:00u (aansluitend aan de mis): felicitatie en huldiging aan onze jubilarissen in de Harmoniezaal
21:00u: feestavond voor alle (jeugd)leden, familie, sympathisanten en iedereen die het leuk vindt om te komen