Vastelaovendskonzèr 2020

Dit jaar wordt op zaterdag 1 februari de nuije Hoeglöstegheid van CV De Blouw uitgeroepen! Alle vastelaovendsvierders van Wolder en omstreken zijn uitgenodigd voor een gezellig feest in onze eigen Blouwe Hoftempel.

Harmonie Wilhelmina trapt het concert af om 19.11 uur. Net als vorig jaar staat het vastelaovendskonzèr garant voor een gezellige avond. Het wordt een carnavalesk concert met nummers waar je vanzelf gaat meezingen en sjoenkelen! Geralt van Gemert komt optreden en ook Thijs Claessen maakt zijn opwachting met een instrument dat iedereen kent, maar nog nooit bij ons heeft gespeeld: een heuse alpenhorn!

Direct aansluitend aan het concert wordt afscheid genomen van prins Luc I. De Groete Oonbekinde zal rond 20.30 uur bekend worden gemaakt aan het Wolderse volk. Tijdens en na de receptie heeft CV De Blouwe een fantastisch programma voor jullie in petto! De feestavond wordt muzikaal omlijst door DJ Marvin Music en ook wordt weer een tombola gehouden met mooie prijzen. Samen gaan we weer een geweldig feest bouwen!