Steun Wilhelmina en spaar munten bij Jan Linders

JL_web_clubspaaractie_400x400-wk38-2015Jan Linders draagt verenigingen, clubs en stichtingen een warm hart toe en heeft daarom de Club Spaar Actie in het leven geroepen. Na het overweldigende succes van vorig jaar, pakken wij ook in 2015 weer groots uit! Maar liefst 232 clubs strijden dit jaar om de gunst van onze klanten. En in Maastricht is Wilhelmina ook van de partij.

Hoe werkt het?
Van 14 september t/m 11 oktober krijg je bij elke 10 euro aan boodschappen én bij speciale acties een sponsor munt. Deze munten doneer je aan een van de deelnemende clubs van de Jan Linders aan de Tongerseweg , uiteraard kies je dan voor Wilhelmina.
Hoe meer munten we verzamelen, hoe meer geld voor de clubkas! De verzamelde munten worden aan het einde van de actie namelijk naar verhouding omgezet in euro’s. De uiteindelijke opbrengst komt ten goede aan de leden van onze vereniging.

Deel dit bericht met zoveel mogelijk vrienden en bekenden en steun onze vereniging.

Doe je wel boodschappen bij Jan Linders maar niet aan de Tongerseweg in Maastricht? Geen probleem. Bewaar de munten en geef ze aan van onze leden en die zorgen ervoor dat ze op de juiste plek terechtkomen.