Proms Night met Wilhelmina

Gezien het succes van vorig jaar, organiseert harmonie Wilhelmina Wolder ook dit jaar weer een verrassend Proms concert: Proms Night Wilhelmina 2019, op 16 november as!

Hou je van popmuziek? Of ben je meer een liefhebber van licht-klassieke muziek? Wij zorgen ervoor!

Dit jaar zal Francine Recca haar opwachting als zangeres én zij zal deze avond onze gastvrouw zijn.

Francine is een jazz- en popzangeres. Ze treedt individueel op, maar ook met Romain, waarmee ze sinds 2013 het duo Francien & Romain vormt.

Naast Francine mogen we ook gaan genieten van multitalent Rob Reyners. Rob komt uit Roermond en studeerde Jazz Zang en Docent Muziek aan het Conservatorium te Maastricht. Hij is een duizendpoot; zingen, dirigeren, bugel, trompet en piano spelen, theater maken, sketches en gedichten schrijven, componeren, arrangeren en les geven.

Wanneer? Zaterdag 16 november 2019 om 19.30
Waar? Paenhuys in Riemst

Kaarten zijn à €15 verkrijgbaar bij slagerij Pinckaers in Wolder, café zaal Aajd Vroenhove of per email via themaconcert@harmoniewilhelmina.nl