Een fijne 3e Kerstdag.

Door het ensemble “8 Reeds and 1 Piano” is het stuk “Savior, Like a Shepherd Lead Us” ingespeeld.

Maartje op hobo

Iris op althobo

Jasmijn en Brigitte op fagot

Victor op piano

Veel luister en kijkplezier !

Een fijne 2e Kerstdag.

Door het koperkwintet “Brass in Blue” is het stuk “American Christmas” ingespeeld.

Eric en Maurice op trompet

Johan op hoorn

Harrie op euphonium

Denny op tuba

Veel luister en kijkplezier !

Harmonie Wilhelmina wenst iedereen een Zalig Kerstmis.

Door het ensemble “Clarinets in Canon” is het stuk “Pachelbel’s Canon” ingespeeld.

Anouk, Krista, Robert, Peggy en Monique op klarinet

Wendy op basklarinet

Marc heeft als voorzitter de Kersttoespraak ingesproken

Veel luister en kijkplezier

Harmonie Wilhelmina wenst iedereen een fijne Kerstavond!

Door het ensemble “Sax4” is het stuk “We wish you a Merry Christmas” ingespeeld.

Te horen en te zien zijn:

João op sopraansax

Daniek op altsax

Lucie op tenorsax

Wendy op baritonsax

Veel luister en kijkplezier

Inderdaad …. dromen over een witte Kerst….

Door het ensemble “The PB Family” is het stuk “White Christmas” ingespeeld.

Te horen en te zien zijn:

Susan op klarinet

Sandra op trompet

Petra op hoorn

Raymond op mallets

Maurice op bas

Theo op drums

Veel luister en kijkplezier!

Om verder in de Kerststemming te komen een opname van het opleidingsorkest.

Te horen en te zien zijn:

Guusje, Marc, Zoë, Krista en Babette op klarinet

Maartje op hobo

Daniek, Sebastian, Eric en Wendy op sax

Jos op trombone

Dewi en Floris op trompet

Denny op tuba

Jochem en Theo op percussie

Dirigent Stan

Veel luister en kijkplezier!

Nog een paar dagen tot Kerst. Tijd om verder in de stemming te komen, mocht dat nog niet het geval zijn….

Door het ensemble “3rd Clarinets on Top” is het stuk “Last Christmas” ingespeeld.

Te horen en te zien zijn:

Marc, Babette, Math, Cindy en Peggy op klarinet

John speelt percussie

Veel luister en kijkplezier

De feestdagen komen er snel aan. Tijd om in de stemming te komen, mocht dat nog niet het geval zijn….

Door het ensemble “Mixed Up” is het stuk “Let It Snow” ingespeeld.

Te horen en te zien zijn:

Eric op trompet

Daphne en Susan op klarinet

Jean-Paul op euphonium

Denny op tuba

Theo op drums

Veel luister en kijkplezier

WAUW …. we hebben 560 pakken Luikse wafels verkocht!!

Dat betekent een opbrengst van iets meer dan €1000,- waar we als harmonie weer mooie dingen van kunnen doen.

Superbedankt voor het kopen.

Laat de wafels smaken!

Heb jij loten van de Grote Clubactie gekocht?

Kijk dan nu op http://www.clubactie.nl of je prijs hebt!

Hartelijk dank voor het kopen van de loten.

Het heeft de harmonie €1.560,- opgebracht!

Een super mooi bedrag waar we mooie dingen mee kunnen gaan realiseren.