Memorabele Maestro Maastricht 2015

400 man enthousiast publiek, een gemotiveerd orkest, 8 geweldige Maestro’s, 3 professionele vakjuryleden, een geweldige presentator, een mooi afscheid van onze dirigent Rob van der Zee en enorm veel vrijwilligers die hebben meegeholpen. Al deze mensen hebben bijgedragen aan een geslaagd Maestro concert. Het was een fantastische avond!

Een terechte winnaar (pastoor Jack Honings die de sterren van de hemel dirigeerde) en een welverdiende twee plaats voor onze burgemeester Annemarie Penn-te Strake. Om de andere 6 Maestro’s niet te vergeten: Norbert Frijns met een geweldige act, Mark Vos met een ‘aparte’ slag, Odin Wijnhoven die het publiek meekreeg, Gerd Leers die enthousiast meezwaaide, Mieke Damsma die de juryleden wist te veroveren en Ron Pepels die veel publieksstemmen kreeg.

Al met al allemaal perfecte kandidaten die dit concert tot een memorabele avond hebben gemaakt.
Dank aan allen die hun steentje hebben bijgedragen!

Benieuwd wat wij volgend jaar zullen organiseren? Hou de website in de gaten!

Maar eerst zal zaterdag 23 januari om 19.11 uur ons Vastelaoveskonzèr gegeven worden in de Blouwe Zaol waarbij tevens onze nieuwe Hoege Hoeglöstigheid zal worden uitgeroepen! Wij zien u graag!