Kunst Kieke Wolder

Op 7 oktober aanstaande van 12:00 tot 17:00 vindt er in Café-zaal Aajd Vroenhove Tongerseweg 400 een prachtige kunstexpositie plaats.
In het kader van ons 110-jarig bestaan zal Ferry Schiffeleers (Atelier Alfons) een expositie houden, waarvan een gedeelte van de opbrengst ten goede komt aan onze Harmonie.
Die dag wordt er ook het panoramazicht van Maastricht tentoongesteld. Dit panorama bestaat uit 8 panelen met een lengte van maar liefst 12.80 meter (om een indruk te krijgen, kun je terugkijken op TV Maastricht bij ‘de ontmoeting met Ferry Schiffeleers’). Dit schilderij is al door vele Maastrichtenaren, maar ook door mensen van buiten onze regio bewonderd.
De expositie is zeer divers. Ferry’s vrouw, Aggy, is actief met glasbranden. Zij zal haar mooie glaskralen showen.
Ook kan de bezoeker een kijkje nemen in de moderne én de oude kunst, zoals de fotografiewereld. Er zullen diverse pittoreske foto’ s van Wolder en omstreken te zien zijn.
Tevens zullen die dag nog diverse andere kunsten getoond worden, zoals beschilderd aardewerk uit atelier GaliGali en zo verder.
Al met al een interessante expositie die meer dan de moeite waard is om te bezoeken en wie weet zit er wel iets moois voor u bij en steunt u onze vereniging!
Kom eens een kijkje nemen in de kunstwereld van diverse artiesten! U bent van harte welkom in Café Zaal Aajd Vroenhove Tongerseweg 400 Maastricht, ofwel het verenigingslokaal van Harmonie Wilhelmina Wolder (de Blouwe).