Jubilaris Maurice Pauwels

Jubilaris Maurice Pauwels is 12,5 jaar lid van De Blouwe!

Echtgenoot van onze secretaris Petra Pauwels en speelt in ons orkest de strijkbas en bij gelegenheid de basgitaar.

Maurice werd pas laat door Petra overgehaald om een muziekinstrument in onze harmonie te komen spelen, want muzikaal was hij al. Hij speelde al mondharmonica en piano. Toen hij hoorde dat de harmonie op zoek was naar een contrabasspeler ging hij overstag en nam meteen les.

Maurice is in het dagelijkse leven Financieel Adviseur / Allround Buitendienstmedewerker bij Jan Stoffers Assurantiën BV in Elsloo.

Maurice wordt regelmatig gevraagd door Petra om mee te helpen bij allerlei activiteiten en hij heeft afgelopen jaar de Grote Clubactie getrokken, de leden aangespoord om hun verantwoordelijkheid te nemen in het doorverkopen van loten en met succes.

Maurice, van harte gefeliciteerd!