Jubilaris Claire Hermsen

Jubilaris Claire Hermsen is 12,5 jaar lid van De Blouwe!

Claire stamt af van een van de prominentste leden uit de geschiedenis van “De Blouwe” namelijk Sjeng Thijssens die van 1922 t/m 1964 dirigent is geweest van onze vereniging.

Claire is op 7 jarige leeftijd lid geworden van onze vereniging en na haar solfège begonnen op dwarsfluit. Ze heeft naast de muziek in het verleden ook nog lang gevoetbald, maar heeft in tegenstelling tot veel jongens en meisjes het voetballen laten vallen i.p.v. de muziek toen het te druk werd met haar studie.

Tegenwoordig woont ze in Utrecht waar ze de studie Global Sustainability Sciences aan de Universiteit van Utrecht volgt, maar probeert ze toch op vrijdagavond bij de repetitie aanwezig te zijn.

Wij wensen Claire nog veel succes met haar studie en nog vele leuke en muzikale jaren binnen onze vereniging toe.

Claire, van harte gefeliciteerd!

Opmerking: agv de nieuwe maatregelen rondom corona zal het St. Caeciliafeest, waar wij normaal gesproken onze jubilarissen in het zonnetje zetten en gefeliciteerd kunnen worden, as zaterdag niet doorgaan.