Jubilaris Brigitte Moors

Jubilaris Brigitte Moors is 40 jaar lid van De Blouwe!

Brigitte is in 1980 begonnen als majorette net als haar zus die 2 jaar eerder als majorette was begonnen. Na een tijd bij de majorettes te hebben doorgebracht is ze overgestapt naar het orkest en begonnen op de dwarsfluit. De dwarsfluit is het instrument dat ze tegenwoordig nog altijd bij straatoptredens speelt. In het orkest speelt ze al vele jaren de fagot en is ze lid van de concertcommissie waarmee ze prachtige concerten organiseert waarvan we met ze allen kunnen genieten.

Brigitte is getrouwd met Gerrie Moors en heeft een dochter Hellen en een zoon Stan.

Ze hebben een tijdje in Lafelt gewoond waar ze een oude boerderij hebben opgeknapt. Enkele jaren geleden hebben ze die verkocht en verruild voor een nieuwe op te knappen boerderij in Grote-Spouwen.

Brigitte, van harte gefeliciteerd!