Informatie over voorspeeldag

Voor alle leerlingen van Harmonie Wilhelmina wordt op zondag 7 april weer de jaarlijks terugkerende voorspeeldag georganiseerd. Tijdens deze dag laten de leerlingen hun vorderingen horen en krijgen ze nuttige tips en tops mee naar huis. Uiteraard zijn alle familieleden, vrienden en bekenden welkom om te komen luisteren.

Het is de bedoeling om je als leerling aan te melden via het inschrijfformulier (rechtermuisknop voor download). Vul dit – na/in overleg met je docent – in en lever hem uiterlijk 1 maart 2013 in bij één van onderstaande commissieleden. Vergeet niet een kopie van het gekozen stuk (en eventuele partituur voor de pianiste) toe te voegen; deze is voor de jury, zodat zij mee kunnen lezen.

De exacte tijd van het optreden wordt nog bekend gemaakt.

Heb je nog vragen, dan kun je telefonisch contact opnemen met één van de leden van de Commissie Werving en Opleiding of per e-mail aan opleiding@harmoniewilhelmina.nl.