Duoconcert Blouw meets Blouw

Twaalf jaar na hun laatste ontmoeting, treffen de twee Blouwe verenigingen uit Zuid-Limburg elkaar weer: De Blouw van Wolder  (olv Ghislain Bellefroid) en de Blouw van Eijsden (olv Jacques Claessens).
Hun weerzien vindt plaats op zaterdag 13 april in de Mercedes-Benz CAC theaterzaal en samen zullen ze een mooi concert ten gehore te brengen.
Er heerst al vele jaren een warme band tussen beide verenigingen en deze band wordt regelmatig onderstreept door middel van een gezamenlijk concert. Het concert zal om 20:00u geopend worden door “de Blouw vaan Wolder”; onze gasten, “de Blouw vaan Eijsden”, zullen het concert afsluiten. Beide verenigingen komen uit in de 1e divisie waardoor het publiek verzekerd is van kwalitatieve hoogwaardige muziek!
Harmonie Wilhelmina eert dit concert de Nederlandse componisten en speelt onder andere Cyrano de Bergerac van Johan Wagenaar, Epiphany van Henk Badings, Ricercare van Hendrik Andriessen en deel 5 van Symphony nr 1 “The Lord of the Rings” van Johan de Meij.
Zorg dat u er bij bent en graag tot 13 april, 20u in de Mercedeszaal.
Entree €5,= (te voldoen bij ingang zaal of kaarten te krijgen in café Aajd Vroenhoven).
Adres: Mercedes-Benz CAC Theaterzaal, Gelissendomein 5, Maastricht