GECANCELED: Kribkestocht Opleidingsorkest

Aangenaam-tent op het trapveldje tussen Mopertingerbank en Leonidascomplex

Als onderdeel van de Kribkestocht Wolder geeft het opleidingsorkest een concert van 19.15 tot 20.15 in de Aangenaam-tent op het trapveldje tussen Mopertingerbank en Leonidascomplex.

Nieuwjaarsconcert 2024

Harmoniezaal Wilhelmina

Zondag 7 januari luiden we het nieuwe jaar 2024 in met ons Nieuwjaarsconcert! Zowel het percussie ensemble en het harmonieorkest zullen voor muzikale optredens zorgen. Aansluitend is er een gezellig samenzijn met een toost op het nieuwe muzikale jaar! Het concert begint om 11.00 uur in onze Blouwe Zaol, tot dan! 🎶🥂

Carnavalsconcert & uitroepen Prins Carnaval

Harmoniezaal Wilhelmina

Op zaterdag 20 januari om 19.11 is ons vastelaovendskonzèr in onze Blouwe Hoftempel. Het harmonieorkest zal voor carnavaleske muziek zorgen en er zijn verrassingsoptredens! Prins Remco I zal aftreden en de nieuwe hoeglöstegheid van CV De Blouwe zal worden uitgeroepen. Entree is gratis, dus kom allemaal!