Afsluiting Blazersklasproject klas 7C

Het Blazersklasproject van klas 7C van de John F Kennedyschool is vrijdagavond 1 april afgesloten met een concert samen met het Opleidingsorkest.

Dit concert was tevens het einde van het muziekproject onder schooltijd voor deze klas. Na 12 uur les hebben de Blazersklasleerlingen spelend op klarinet, trompet of trommel het geleerde aan het publiek laten horen en met succes! De nieuwe muziektalenten worden vanaf 13 april in de slagwerkklas / blazersklas verwacht en kunnen van daaruit gaan werken aan de doorstroom naar Opmaat orkest en vervolgens Opleidingsorkest.

Lijkt het je leuk als je kind muziek gaat maken of is er interesse bij je kind om muziek te gaan maken informeer dan bij onze harmonie naar de mogelijkheden. Ook voor volwassenen hebben we mogelijkheden tot opleiding.

Jong geleerd is oud gedaan.