Concert met Pearl een groot succes

Wat was het mooi! Een geweldige zangeres met een stem als een ‘clock’ en ons harmonieorkest –in een ander jasje- dat de sterren van de hemel speelde. Klinkt u dit bekend in de oren? Als u er afgelopen 15 november in Riemst niet bij was, heeft u een prachtig concert van virtual reality headset het harmonieorkest gemist. Harmonie Wilhelmina heeft van begin tot eind meer dan 450 muziekliefhebbers laten swingen in het Paenhuys in Riemst. Zangeres Pearl Jozefzoon stal de show met nummers als ‘Skyfall’, ‘Clocks’ en ‘A night like this’. Met haar loepzuivere stem heeft ze menig hart gestolen. Harmonie Wilhelmina swingde met nummers als ‘Cry me a River’, ‘Sing sing sing’ en natuurlijk niet te vergeten ‘Music’. Trots zijn we op al onze jonge solisten, die door het orkest werden begeleid.
Aan het aantal mensen te zien die tot laat zijn gebleven, was er voor velen genoeg reden om gezellig na te kletsen onder het genot van een drankje.
Al met al een avond om nog lang van na te genieten!

Bekijk alle foto’s of kijk en luister naar de opnames van dit concert.

IMG_7812IMG_7800IMG_7825IMG_7840IMG_7860IMG_7848IMG_7836