Bekende Maastrichtenaren, Woldernaren en Riemstenaren strijden om titel Maestro Maastricht

In navolging van het succesvolle programma “Maestro’, dat in 2012 en in 2014 op de Nederlandse televisie is uitgezonden, organiseert harmonie Wilhelmina Wolder-Maastricht ook een Maestro-concert!

Wie dirigeert het best en wordt de winnaar van Maestro Maastricht? Zaterdag 19 december vanaf 19.30 zal de strijd plaatsvinden in het Paenhuys in Riemst.
Tijdens deze avond strijden 8 prominenten uit Maastricht en omstreken, met smaak voor klassieke muziek, om de titel ‘Maestro Maastricht’. Ze gaan de uitdaging aan om zich te ontwikkelen tot dirigent van de Blouw van Wolder. Kaarten zijn verkrijgbaar bij Maravilha in Wolder of via maestro@harmoniewilhelmina.nl.
Lees alles over dit concert op onze Maestro pagina.