Ruilbeurs witte hemden en zwarte schoenen

WEB_RuilbeursIn april gaan weer een aantal leerlingen bij Kumulus hun A examen doen en vanaf dat moment mogen ze met de harmonie mee op straat gaan lopen. Ze krijgen dan een uniform, maar zelf moet er nog voor een wit hemd en zwarte schoenen gezorgd worden. Dit is dan meestal geen probleem. Maar na enkele maanden zijn de schoenen vaak al te klein en amper gedragen. Dan is het natuurlijk zonde om alweer nieuwe schoenen te moeten kopen. Daarom willen we gaan starten met een soort ruilbeurs voor zwarte schoenen en eventueel witte hemden voor onze jeugdige leden.

Sandra Bastiaens gaat deze ruilbeurs beheren. Iedereen die zwarte schoenen en witte hemden heeft die niet meer passen, kan die inleveren bij Sandra en iedereen die zwarte schoenen of een wit hemd nodig heeft kan contact opnemen met Sandra om te vragen of de betreffende maat aanwezig is. Hier zijn geen kosten aan verbonden.Voorwaarde voor het slagen van deze ruilbeurs is natuurlijk wel dat er ook schoenen en hemden worden ingeleverd.

Dus… heeft u zwarte schoenen of een wit hemd over, contact Sandra. Kent u Sandra niet, meld u gewoon via het secretariaat of via leden.