Concert met Beppie Kraft en Martin Hurkens

banner

‘Oet Limburg kump de meziek’! , dat is de titel van het themaconcert van Wilhelmina uit Wolder. Na het succesvolle Maestro in 2015 wordt dit jaar een concert gegeven met niemand minder dan Beppie Kraft en Martin Hurkens. Ook de sopraan Laura Engel zal acte de presence geven. Als spectaculaire opening zal de percussiegroep van Wilhelmina twee werken voor u verzorgen samen met sopraan Laura Engel. Het orkest van Wilhelmina neemt hierna plaats op het podium en neemt u in het eerste gedeelte van haar themaconcert mee naar de Scala van Milaan. Begeleid door dit prachtige orkest zal de Limburgse solist Martin Hurkens, winnaar van Hollands Got Talent 2010, het publiek trakteren op enkele prachtige melodieën. Na de pauze gaat het roer helemaal om en “kump de meziek ech oet Limburg”. Niemand minder dan Beppie Kraft, de koningin van het Limburgse lied, bouwt een feestje zoals alleen zij dat kan. Heel bijzonder is dat zij samen met Harmonie Wilhelmina een geheel nieuw nummer zal presenteren.

De kaarten kosten in de voorverkoop €12,50 en aan de kassa op de avond zelf €15. Kaarten zijn verkrijgbaar bij Maravilha in Wolder of via themaconcert@harmoniewilhelmina.nl