Jubilaris Chrit Hameleers

Jubilaris Chrit Hameleers is 12,5 jaar lid van De Blouwe!

Chrit is sinds zijn toetreden tot onze vereniging, 12,5 jaar geleden, onderdeel van de vaandel afdeling en lid van de commissie logistiek. Hij was al geen onbekende binnen onze vereniging omdat zijn vrouw Lucie al jaren de tenorsax bij ons speelt. Chrit is graag van de partij bij allerlei activiteiten die de vereniging organiseert en heeft daarnaast nog tijd over om te badmintonnen. Chrit en Lucie zijn momenteel in afwachting wanneer ze kunnen afreizen naar China om hun zoon, schoondochter en eerste kleinkind te kunnen zien. Sinds de geboorte van Haily, al meer dan een jaar geleden, hebben ze nog niet kunnen reizen, door alle lockdowns die de Chinese overheid heeft ingesteld i.v.m. het coronavirus. Wij hopen voor hun dat dit op korte termijn toch een keer gaat lukken zodat ze hun kleindochter eens vast kunnen houden en niet alleen zien via video calls. We hopen Chrit nog vele jaren te zien binnen de vereniging.

Chrit, van harte gefeliciteerd!

Zaterdag 19 november is om 19:00 uur een Eucharistieviering in de kerk van Wolder die zal worden opgeluisterd door een klarinetensemble. Aansluitend is om 20:00 uur de huldiging van onze jubilarissen met aansluitend gelegenheid tot feliciteren en feesten in onze Harmoniezaal.

Tot dan!