,

Vastelaovendskonzèr 2017

Op zaterdag 4 februari roepen wij de nuie Hoeglöstegheid van CV de Blouwe uit. Alle vastelaovendsvierders van Wolder zijn uitgenodigd voor een groot feest in onze eigen Blouwe Hoftempel.

Harmonie Wilhelmina trapt het concert af om 19.11 uur. Net als vorig jaar wordt het vastelaovendskonzèr weer een genot voor het oor. Het wordt een carnavalesk concert met nummers waar u vanzelf gaat meezingen en sjoenkelen!

Om goed in de stemming te komen, zal buuttereedner Fer Naus zijn opwachting maken als de Kroeskapitein.

Direct aansluitend aan het concert zullen we afscheid nemen van onze ‘störmprins’ Denny I. Hij heeft samen met zijn prinses Vivian gezorgd voor een fantastische Vastelaovend 2016.

Rond 20.30 uur zal de Groete Oonbekinde bekend worden gemaakt aan het Wolderse volk.