Trioconcert samen met Concordia Melick en Concordia Obbicht

Op uitnodiging van harmonie Concordia Melick reist harmonie Wilhelmina Wolder op zondag 22 april af naar het midden-Limburgse dorp Melick. In de voorbereiding op het concours in 2015 heeft de Blouwe hier reeds een concert mogen geven.
Zondag 22 april zullen ons orkest, harmonie Concordia Melick en harmonie Concordia Obbicht een trioconcert geven. Dit concert staat garant voor een groots muzikaal luistergenot.

Harmonie Concordia Melick staat sinds een dik jaar onder leiding van dirigent Martijn Pepels. Eind 2016 hebben zij afscheid genomen van hun dirigent Theo Wolters met een fantastisch resultaat op het LBM Bondsconcours met maar liefst 95,75 punten in de eerste divisie!

Harmonie Concordia Obbicht staat onder leiding van dirigent Alex Schillings. Voor ons orkest is hij geen onbekende: hij heeft al meerdere malen gastrepetities verzorgd bij de Blouwe. Deze gastrepetities waren van hoog niveau en zijn hoogstaande kwaliteit van dirigeren maakten bij velen een diepe indruk. Concordia Obbicht heeft tijdens het WMC 2017 een fantastisch resultaat behaald met 92.67 punten in de eerste divisie: goud met lof der jury!

De Blouwe zal een voorproefje geven van het Spaans concert op 24 juni. Een tweetal Spaanse werken staan op het programma, aangevuld met enkele andere mooie werken.

Al met al belooft dit een prachtige muzikale middag te worden!

Het concert begint om 15.00 uur.
Locatie: ’t Aad Raodhoes, Dorpsstraat 43 te Melick.