Mogen we op uw stem en steun rekenen?

Specsavers

Klik op logo en stem!

Specsavers vindt het belangrijk om onderdeel te zijn van de lokale buurt en te weten wat er gaande is. De Specsavers-winkelteams zijn erg betrokken bij de lokale gemeenschap en die betrokkenheid zetten ze graag om in actie. Daarom is in 2010 Stichting Specsavers Steunt in het leven geroepen.

Dankzij die Stichting kunnen lokale liefdadigheidsinstellingen, goede doelen en verenigingen, zoals een kinderboerderij, jeugdvereniging, bejaardentehuis of dierenambulance, financieel ondersteund worden. Zo geeft Specsavers iets terug aan de lokale gemeenschap. Een waardevolle bijdrage. De stichting heeft zelf geen winstoogmerk.

Harmonie Wilhelmina is verkozen tot een van die goede doelen en maakt daarom kans op een financiele bijdrage. Daarmee kan de vereniging haar activiteiten blijven uitoefenen of zelfs uitbreiden.

Mogen we rekenen op uw stem? Ja toch zeker, breng dan nu uw stem uit.
Bij voorbaat dank!