Kaartverkoop filmconcert op 4 november gestart

De kaartverkoop van ons 5e themaconcert is gestart!
Verkrijgbaar bij Maravilha bloemsierkunst in Wolder of via themaconcert@harmoniewilhelmina.nl. Ze kosten €12,50.

Voor de vijfde maal op rij heeft harmonie Wilhelmina weer een mooi themaconcert op de (film)rol staan.
Dit jaar is het thema film: ‘a Night at the Movies’.
Het Paenhuys in Riemst wordt omgetoverd tot een heuse filmzaal.
Als in een echte bioscoopzaal zullen heuse filmbeelden worden getoond. Ook verrast harmonie Wilhelmina het publiek met enkele gastoptredens, waaronder jong talent vioolspeler Enzo Kok en zangeres Mirjam Erkens.
Natuurlijk zal het orkest onder leiding van Ghislain Bellefroid muziek spelen van de bekende filmcomponist John Williams en enkele ‘golden oldies’ zullen de revue passeren.
Net als vorig jaar zal ook de percussiegroep onder leiding van Ad Triepels haar opwachting maken. Zij staan dan aan de vooravond van het concours 2 weken later in november en zullen hun spectaculaire werk “Piet Hein” ten gehore brengen!

De hele avond wordt een lust voor oor én oog! Zorg dat u er bij bent!